søndag 18. mars 2012

Sunny sunday











Sto opp til strålende sol her i Bartebyen, og bestemte meg for at jeg og Hilde måtte gå tur idag.
Jepp, jeg bestemte at vi måtte. Ingen bønn her i Kosekroken!
Spiste noen egg og en pølse, stelte meg mens jeg hørte på Disney-musikk, og så gikk vi. 

Turen gikk ned til Rosendal, over Lilleby, bortover Lade og gjennom Svartlamon. Videre gikk vi til Solsiden og tok en take-away ferskpresset juice fra Choco Boco - mmm, deilig! 
Deretter gikk vi til sentrum og Nordre gate hvor vi inntok en "Simon says"-pizza på Tulla Fischer. Vi ble stappmette, selv om en slik pizza egentlig er beregna bare på én person. Jikes!
Sur vind meldte seg og vi bestemte oss for å ta bussen hjem, men etter en bussrutesjekk med min søster (og tredje beboer i Kosekroken) hadde vi tre freakings kvarter å slå ihjel; takk mennesket for søndagsåpent Platekompani! 

Resten av dagen brukte vi på snop (fillern, jeg tar meg selv i å skrive det altfor ofte i det siste!) og film/tv/serie. 
Jeg elsker Prison Break. Dagens serieanbefaling fra meg! 
Vi ser sesong 2 nå, og det er kjempespennende! Jeg elsker rollene og skuespillerne der.


Wellwell, c yall l8r aligatuurs. 
I skrivende stund er det faktisk hvitt ute i Bartebyen... Hva skjedde med våren a'?

1 kommentar:

Nennes sa...

Så kos med vårsolen :)