fredag 23. mars 2012

Swim good

God kveld i stua som vi ikke har. Men nå snakka vi kanskje om di stue?

I Bartebyen regner det som bare det, det sies at det er en 50årsflom(vet ikke hva det betyr, jeg). Ihvertfall er veier stengt og jernbanen i uorden. Fysjamegaltså.

Regnvær kommer som kjent med overraskelser, her er et bilde av vår overraskelse her i Kosekroken:



Sorry for crappy kvalitet, men jeg tok bildene i hui og hast før jeg skulle stelle meg for kvelden!
Ja, vi har da som dere kanskje kan se, en lekkasje, eller to, på kjøkkenet vårt. Bunkra opp med bøtte og håndduk som en midlertidig løsning til vi kanskje får gjort noe med det.

Jeg tør ikke sjekke værmeldinga, jeg... Jeg er så redd for at det skal se slik ut i tre uker fremover: 

Sykt deprimerende å se ut av vinduet når det er slik...

Vel, vel! Vi får vel bare krysse de kalde rosinfingrene våre her i Bartebyen, og håpe på bedre vær. 
Nå kan vi jo snart ro ned til sentrum! Noe som faktisk hadde vært litt kult.

Noe oppløftende å tenke på er at jeg skal til frisøren på lørdag - jippi!:)

Ingen kommentarer: