mandag 9. april 2012

Give-away

I april 2012, er det nå tre år siden "Siljemors tanker" så lyset, og dette må jo feires! Jeg vil i den anledning gi bort et abonnement på magasinet Stella + en overraskelse.


Jeg leser ofte Stella, fordi jeg syns magasinet omfatter mye forskjellig, og er veldig opptatt av selvfølelse og indre ro. Selv liker jeg veldig godt slagordet deres, som er "Stella - indre styrke, ytre stil".

"Stella er et smart dameblad som tar kvinner på alvor – fra innerst til ytterst. Magasinet rendyrker områdene sunnhet, skjønnhet og selvutvikling. Stella skal inspirere deg til å velge riktig i sminkepungen, gi deg de siste kostholds- og treningstrendene, og gode råd til personlig utvikling både på jobben og hjemme. Stella er mer enn bare kos – Stella gir deg påfyll til livet."


Give-away'en foregår som følger:
Lik siden på Facebook = 1 lodd.
Kommentar under innlegget + følger enten her på Blogspot eller på bloglovin' = 2 lodd.
Kommentar under innlegget + følger enten her på Blogspot eller på bloglovin' + link til give-away'en på bloggen din = 3 lodd.
Kommentar under innlegget + følger enten her på Blogspot eller på bloglovin' + link til give-away'en på bloggen din + deling av innlegget på Facebook = 4 lodd.

For å delta må du legge igjen en kommentar som sier hvor mange lodd du vil ha. 

Trekning vil foregå om ca to uker når jeg føler for det. :-) 

8 kommentarer:

Nennes sa...

2 små lykkelodd på meg :)

Carpe diem!

Marie Fjellheim sa...

Tehe bare vent :D ska orden alt det der om nån daga når eg får heimesia :D Morsomt :)

Kariiii sa...

2!!!! :D:D:D

Hilde sa...

3 lodd på mæ :-)

Marte Henriette sa...

Eg lik sia på facebook og kommenter.. Kor mange lodd bli det? Hihi

Siljemor sa...

Blir vel 2! :D

Tea sa...

Eg e me :)

petrus og petrine sa...

Hei, fikk et prøve eksemplar på Stella i posten.
Blir gjerne med på trekningen.
Har link på bloggen min, kommenterer og liker på Facebook ;)

Ha en hyggelig søndag

Petrine :)