fredag 13. april 2012

I heart Make Up Store

Var innom Maria hos Make Up Store her om dagen, for å kjøpe en har-lyst-på-ting og en må-ha-ting. Jeg liker å skippe øyensminken og gå for bare knallfargede lepper, og denne gangen ble den en oransje leppestift som ble med hjem + en ettertraktet concealer, som jeg hadde helt glemt at jeg var totalt avhengig av.



Concealeren heter "Easy cover red" og skal dempe røde områder - noe den virkelig gjør!
Huden blir utrolig "slett" og "plettfri" med denne. Absolutt et tips!


Så over til leppestift samlinga mi. Alle fire er fra MUS og jeg bruker dem nesten hver dag.
Jeg har en korallfarget, en rød, en brun og en oransje.
Den korallfargede og den røde ble kjøpt da jeg var blondine, så den korallfargede passer ikke så godt til fargene mine lenger, men den kan funke til nød.




Fargene heter "Crown", "Gate", "Aztec", og "Dare" som er det nyeste tilskuddet.

Seee på den a'!




1 kommentar:

Miss McKill sa...

Dare er virkelig FIN på deg! Godt kjøp!