tirsdag 17. april 2012

Kjære store bloggere

Er det noe jeg med hånda på hjertet kan si at jeg hater, er det øyebrynsmonster.
Jeg leser mange blogger daglig, og blir av et par ganske kjente bloggere litt satt ut... Dere har så syyykt peiling på klær; men hva eeer det med de øyebryna?! Jeg skal ikke prøve å skryte på meg et unikt talent for sminke, men jeg ser ikke skjønnheten i øyebryn som blir jukset til og tegna større. Jeg snakker om ansikter der man godt kan se det opprinnelige øyebrynet, og vedkommende har fylt i og rundt øyebrynet med en blyant, skygge, whatever.
JA, jeg er for øyebrynssminke og markerte bryn, men bare for å forsterke, ikke for å forstørre!




Dette er FYYY!


Dette er FIIINT!



Og et annet tips til flere av de store bloggerne; outfitbilder hvor den sorte buksa di er full av hvite hår og lo, er ikke spesielt kult. Det er heller ikke spesielt kult når nærbildet av håret ditt er fullt av flass. :-)

Fra en liten blogger, til alle dere store.

Ingen kommentarer: