tirsdag 24. april 2012

Potetgull, dipp og In Flames

Heiheihei, jeg spiser potetgull, dipp og sjokolade, drikker Cola og hører på In Flames. Men det gidder jeg ikke å blogge om. Men vet dere hva som er mye kulere, som jeg faktisk gidder å blogge om?

IN FLAMES-KONSERTEN JEG SÅ PÅ FREDAG!
OMG!

Det va utrolig rått! Jeg klarer ikke å slutte med utropstegn altså! Joda. Jeg skal slutte nå. Jeg lover.





Jeg kjøpte meg en ny shorts + en ny tommelring i forrige uke forresten, men jeg glemte å ta bilde... Svart shorts fra H&M Divided + tommelring i gull med spikes fra Bik Bok. Bilde kommer sikkertkanskjemuligens seinere. Wio. :-)

Vi har forresten på Bybroen VGS gått inn i den siste innspurten før sommeren, altså med innleveringer, vanlige prøver, oppsummeringer og heldagsprøver. Helt utrolig at det bare er to måneder igjen av skoleåret, og at jeg har søkt på ti (TI!) jobber de to siste dagene; nå må det skje noe snart altså!

Ingen kommentarer: