onsdag 4. april 2012

Siljemor, personlig assistent

I dag morges ringte mamma og skulle sende meg ut på et litt sært, men utrolig morsomt ærend; hun ville at jeg skulle shoppe for henne. Mamma bor nemlig på et lite sted hvor de ikke har klesbutikker, bare en bensinstasjon, en Coop Prix og ei kro. Oi, la oss ikke glemme frisørsalongen og scooter-sjappa. ;-)
Men selv om stedet er lite og rommer ingenting, er det et fantastisk nydelig sted. Det er mammas barndomshjem, og jeg har faktisk bodd der 1,5 år selv.

I hvert fall! Jeg dro ned på Solsiden i ens ærend - nemlig å shoppe for mamma. Men jeg innså etter en runde rundt hele senteret at dette ikke var nok til å løse hennes store klesproblem, så jeg tok bussen inn til sentrum. En time senere følte jeg at jeg hadde oppfylt kravene hennes; jeg følte jeg hadde gjort en god jobb. Og lykkelig ble jeg da jeg innså at jeg kunne bruke overgangen på bussbilletten min til hjemturen - woohoo! Penger spart. En krone her og en krone der. Åssssåvidere. :-)

Dagens fangst som personlig assistent.

Til meg selv ble denne blusen med hjem. Fant denne på H&M til 199 kr, og klarte ikke gå fra den! Jeg tror faktisk ikke du hadde klart å gå fra den heller...



Fine perlemorsknapper gir den rocka blusen ett søtt innslag.


Ingen kommentarer: