lørdag 14. april 2012

Sweet saturday

Jeg starta likså godt dagen med å sende inn en (om jeg får si det selv) knakende god søknad på en jobb her i Trondheim! Nå er det bare å krysse fingrene (igjen) og satse på at de faller for meg.

Det er fremdeles veldig få som har meldt seg på give-away'en min. Hvaskjera?! Dere bruker jo å samles som gribber over gratisting. KOM IGJEN DA! Du finner give-away'en her.

Ellers lite å melde om. Jeg regner med de neste ukene blir ufattelig slitsomme! Prøver, heldagsprøver, mulige eksamener og andre happenings på skolen + reiser og konserter. Jeg må vel også prøve å få tid til venner og ikke minst meg selv oppi dette?













Jeg elsker Hayley Williams. Hun er vokalist i et awesome band, synger med en awesome stemme, og har en awesome stil! Hun har også en awesome hårfarge. ;-D




Sola har en sakte tilbakekomst her i Trondheim, og nå gleder jeg meg så ufattelig mye til jeg kan gå i sandaler og bærarmer! Vinteren har vært så lang her i Trondheim, det føles ut som titusen evigheter siden vi kunne sitte i gresset i shorts og ballerinas. Sommer og soool, nå får du komme altså!

Hadde forresten en liten photo shoot på rommet til mellomsøss her om dagen.. Meheh, takk for lånet Aurora!


Ingen kommentarer: