tirsdag 10. april 2012

Utfordring: vis meg kommoden din

Myke minutter har en utfordring på gang: vis meg kommoden din.
Well, challenge accepted!

Min kommode er en gammel apotekerdisk fra Jysk. Jeg har malt den og satt på nye knotter. Dette er lenge siden, så jeg husker ikke hvor knottene er fra, men jeg vet de finnes flere steder på den store verdensveven. På kommoden min har jeg mange ting, bla. diverse glass og skrin for å ha smykker og accessories i; disse er kjøpt på forskjellige steder, bla. Åhlens og IKEA. Den gammeldagse klokka er også kjøpt på IKEA. Speilet er fra Lisbeth Dahl, kjøpt hos Emma House her i Trondheim. Etasjefatet fra Nille brukes også til oppbevaring av forskjellig dikkeldakkel. 
Hvis du har noen spørsmål om hvor noe annet er kjøpt, kan du jo bare spørre? :-)














Må også minne om give-away'en jeg har på G, den finner du her!

1 kommentar:

Myke minutter sa...

Hei, så stas at du deltar i utfordringen min! Mange fine detaljer på kommoden din :) Solskinnsklem fra Miami