torsdag 3. mai 2012

Æææh

Det er flere grunner som kan forklare dagens innleggstittel.
La meg oppsummere:

1. Jeg er ferdig med mattetentamen, og det gikk helt greit!
2. Alle musikkelskere som fremdeles syns det er digg med CD-plater i BENNO DVD-hyller, se her! Nå har cdon.com outlet-salg, med en mengde skiver til 39,- pr stk eller 3 for 99,-!
3. Jeg skal på jobbsamtale i morgen!
4. Jeg har hatt ei fin uke, og forventer at resten av uka også blir smashing!
5. Nye dingser til ørene mine + ny og mindre labret! 



Jeg vet ikke helt hva jeg jubler mest for egentlig...  Hihi.

Jeg fikk også heeeldigvis bytta et skjørt hos Bik Bok, som jeg kjøpte i forrige uke. De kjørte jo kampanjen "alle ordinære varer -50%", og jeg fikk oppdatert garderoben min med to nye plagg. Køen til prøverommet var desverre lengre enn køen i kassa, så jeg la i handlekurv uten å prøve først, noe som resulterte i at jeg måtte bytte skjørtet til en større størrelse. Er det noen som vil se skjørtet? Jeg føler jeg har gjort et litt dristig valg, og vil gjerne ha en mening fra et annet hode enn mitt. Trenger også et par tips ang. hvordan jeg skal style det.


Kanskje det er noen som vil se hvordan øredingsene ser ut når de er i øret? 
Hvilke grunner har dere til å rope "æææh" denne uka?


Minner også om give-away'en min; du finner link oppe i høyre hjørne på bloggen.

Ingen kommentarer: