onsdag 9. mai 2012

Nemo, bippen og de sure skrikerungene


Dette er altså Nemo, klovnefisken. Det ser ut som han leter etter pappaen sin - heilt aleine stakkar! Dette er nemlig den Nemo du har sett i filmen. Det må jo være det? Han var nesten helt mutters aleine i et akvarium, i verdens største dyrebutikk (sammen med verdens største akvariefisk)! I hvert fall den største jeg har sett hittil i livet mitt (både butikken og fakvariefisken)... Den ligger på Lade Arena forresten, hvis noen lurer (butikken altså).


Jeg planla å sleike sol på Solsiden i dag også, men da jeg ankom lokasjonen og satte meg ned ved siden av denne søte lille bippen, bestemte sola seg for å leke gjemsel med meg (og alle andre mennesker på Solsiden). Drittsol... Men når'n skjønte at vi ikke var gira på å leke gjemsel, så kom'en tilbake!



Du kan tenke deg til hva disse småungene sa til at sola stakk av... Ikke særlig blide, nei. De ble faktisk rett og slett skikkelig sure! Ikke engang når jeg sa at det va'kke no' vits å værra sur, for nå var sola tilbake, ville de ikke gi seg - så da åt jeg dem. Gadd ikke mer av den surmulinga...




Intervju CHECK
Nye jobbsøknader NOT SO MUCH

Ingen kommentarer: