søndag 13. mai 2012

Sushi saturday

Jeg skulle egentlig blogge i går kveld... Men jeg ble så himla trøtt, at jeg la meg litt over tolv bare. Åssåpåenlørdagda.. SKJEMMES ass... Hihi.

I går hadde jeg og siss kosedag med besta, som var på helgetur her i Trondheim. Hun spanderte Cielo-is, pils på Blæst, og sushi på Kyoto - hun er så snill og god altså! ♥ Anbefaler forresten Kyoto sterkt - god service, og billig, god mat!


Tok desverre ikke noen bilder, så jeg mekka sammen noe fra weheartit.com istedet. Stemning!


I dag er det trist og grått ute, men heldigvis ikke noe regn. Skal alikevel holde meg inne og prøve å lese litt til den muntlige spanskprøven jeg skal ha på onsdag... Jeg er så dårlig i spansk, og vet at jeg ikke kommer levende ut fra den prøven...

Så, alle får ha en fin 17. mai uten meg!

Ingen kommentarer: