mandag 21. mai 2012

Tattoo cravingsss


Jeg ønsker meg skikkelig, skikkelig en nyyy tatovering! Jeg har jo en fra før, og Izzy, tatovøren, sa at jeg mest sannsynlig kom til å ville ha flere - noe hun hadde helt rett i! Jeg vil ha mange, mange... Men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Jeg har uendelig med idéer og tanker om forskjellige tatoveringer og plasseringer. Det er veldig viktig for meg at tatoveringer har en betydning og ikke bare er et motiv du digga da du surfa nettet en random kveld. Min tatovering er nøye gjennomtenkt og jeg har tenkt å gjøre det samme med alle mine neste tatoveringer.


Tatoveringa mi, på innsiden av høyre håndledd.


Den ser litt skjeiv ut her, men den er ikke det altså;  P R O M I S E.


Slenger med et bilde av neglelakken jeg lånte av Martine.
Fjortisneglelakk calls for fjortistryne!

Ingen kommentarer: