tirsdag 1. mai 2012

What time is it?

Jeg ønsker meg en klokke. Jeg ønsker meg en rå klokke. Jeg ønsker meg flere klokker. Jeg ønsker meg flere råe klokker.

Da vi (jeg og kjæresten) solgte Metallica-billettene våre, fikk jeg lov å bruke min del på en nygave til meg selv, siden billetten opprinnelig var julegaven min i fjor. Da tenkte jeg momentant at denne nygaven kanskje måtte bli ei klokke (eller to?). Og hvem har vel bedre utvalg på klokker, enn klokker.no? Her er mine favoritter:

Smashing Watch Co - Black Sub




Casio A-168WG-9EF



Pilgrim 701216016





Nixon Kensington In Black





Inex D Stl. Hvit A



Flere av disse er herreklokker, men det spiller da ingen rolle i et samfunn hvor vi er for likestilling? Mine to absolutte favoritter er Casio'en i gull og Inex'en med svart skinnreim, men jeg må nok i tenkeboksen før jeg legger disse i handlekurven og får dem sendt hjem til meg.

Hvilken klokke ønsker du deg? Evt. hvilken klokke har du? :)

1 kommentar:

Martine sa...

Jeg likte Nixon-klokken og den første veldig godt :D