tirsdag 19. juni 2012

10 oppsummmerende punkter

First; takk til lillesiss som har kjøpt kveldsmat til meg.
M U S S M U S S

Second; de nye vognene på Nordlandsbanen funker nok fjell for dem som reiser på dagtid. På natterstid - not so much.
T R Ø T T

Third; jeg er stolt av karakterene mine for 2. termin, men siden karakterene fra 1. termin ikke var like gode, så ble standpunktet bare helt OK. En femmer vil aldri føles like bra som en sekser, liksom.
S K U F F

Fourth; nye tunneller i 8 mm-hullene.
Y E S S S! Bilde kommer.

Fifth; jeg sikler etter ei ny tatovering, og prøver å komme opp med et norsk ord som beskriver meg godt.
H J E L P

Sixth; jeg har kost meg i Glomfjord i helgen, sammen med mange av de som betyr mest.
K J Æ R L I G H E T. Bilder kommer.

Seventh; jeg har fått egen nøkkel på jobb, noe som betyr at jeg skal begynne å jobbe alene, og faktisk stenge butikken alene.
S K U M M E L T

Eight; siste skoledag i morgen, med Afghanistan-utstilling og avslutning for klassen.
K O S

Nineth; nå skal jeg se Gossip Girl til jeg sovner.
I L U

Tenth; God natt!
S L I T E N

Ingen kommentarer: