torsdag 7. juni 2012

Pink Neon Crush


En av sommerens heteste trender er neon. Det funker ikke helt for meg, klesmessig. Men på negler er det finfint! Har derfor lakket meg med Viva la Divas nr. 130, en helt nydelig neonrosa farge. Den dekker dårlig og trenger to lag, som alle andre neonlakker (det er ihvertfall min erfaring).

Er det noen som har tips til farge på neglelakk til bunad? Jeg skal i barndåp snart, og skal ha på meg en blå Nordlandsbunad. Trenger også noen tips ang. håroppsett, hvis noen har.

Ellers så er det mye fri fra skolen, grunnet eksamen, for tiden. Vi har også mye alternativt opplegg på planen framover. På fredag starter opplæringa mi i nyjobben - gleder meg!

1 kommentar:

Christine Tallulah sa...

kjempefin farge :) til bunad så kjører jeg alltid røde negler, vet ikke hvorfor, men har alltid for meg at røde negler er sofistikert!