søndag 1. juli 2012

The end is near


Ok, nå har halve året gått, og vi er inne i andre og ( kanskje aller) siste halvdel av 2012.  Hva har du opplevd i 2012 som er verdt å nevne?

Her er lista mi over nevneverdige opplevelser i 2012:

- jeg har blitt tante for første gang
- jeg har gjennopptatt forholdet til den jeg ser på som mitt livs store kjærlighet (hvis slikt finnes)
- jeg har fått mange nye, fantastiske vennskap, som jeg aldri ser for meg at jeg kan leve uten
- jeg har startet i ny jobb
- jeg har for første gang opplevd å få en 6'er i terminkarakter
- jeg har vært på flere awesome konserter, bla. Djerv og In Flames
- jeg har innsett hvor dyrt godteri og brus egentlig er (ja, denne syns jeg er veldig minneverdig!)
- jeg har lært å rape (også veldig minneverdig)
- jeg har innsett at livet ikke er komplett uten en hund
- jeg har funnet stilen min (tror jeg iallefall)

1 kommentar:

Hilde sa...

Den rapinga var ekstremt minneverdig! ;-D hihi