mandag 30. juli 2012

Kan dere hjelpe meg?



Hei verden. Ligger i skrivende øyeblikk langflat i senga etter en episode med House MD. 
Eeelsker den serien; mannen er jo gal, og pasientene hans enda verre.
Jeg har litt sånn... bloggesperre for tida. Ikke fordi jeg ikke vil blogge, men fordi jeg ikke vet hva jeg skal blogge om. Jeg føler "spiste frokost og dro på jobb, hang der i noen timer, og dro hjem for å sløve rundt og se på serier" blir litt kjedelig. Hva vil dere at jeg skal blogge om? Hva vil dere lese om, hva vil dere vite? 

Kom igjen'a, gief comments. :-)

2 kommentarer:

Martine sa...

Har samme problemet selv, så jeg har en pause fra blogginga!
Du kan blogge om mote, mat, hverdagen, diverse tips og råd, om eventuelle hobbyer, tattoo/piercing, musikk, bilder!

Kamilla sa...

Blogg om hvordan det er å være mamma når lille jenta di e opp i nord ! eller om forskjellige serier du anbefaler :D