mandag 6. august 2012

August 2012


Det er jo egentlig lenge siden vi entra august, men jeg liker å være fashionably late.
Noen datoer og ting som skal skje i mitt liv denne måneden:

11. august: mamma har bursdag, LULT, og jeg tar nattoget hjem til mine to for en ukes ferie.
17. + 18. august: muligens Pstereo, vet ikke helt enda, det er mange faktorer som spiller inn på avgjørelsen. Mormor har forresten bursdag også!
20. august: skolestart for mitt andre år på Bybroen VGS.
22. august: follow up hos tannlegen for tanna jeg fikk fiksa i vinter. 
24. august: min kjære farmor fyller år.
25. august: mulig innflyttningsfest for vår nyeste beboer i Kosekroken, nemlig Sindre.
27. august: en av mine beste venninner, Kari, har bursdag.
28. august: jeg har bursdag, og forhåpentligvis står ny tatovering og middag med gode venner på tapeten. 

Jeg skal også innimellom dette her starte opp med trening på 3T og jobbe noen dager.


Jeg er så giraaa!

2 kommentarer:

Kari sa...

<3miss you

Siljemor sa...

<3miss you more. Skal prøve å komme meg en tur til Oslo snart!