fredag 10. august 2012

HAIR

Det var virkelig på tide å farge håret igjen nå, etterveksten var enooormt lang. Nesten litt flaut...
Pic or it didn't happen?
Here u go.


 Jeg bruker nr 43; RED PASSION, fra Schwarzkopf, i serien LIVE COLOR XXL.
Etterveksten får 25 minutter, før jeg har farge i lengdene i 10 minutter. 
Altså får etterveksten totalt 35 minutter med farge (++, det tar jo tid å sette fargen også). 
Tidligere har jeg brukt SYOSS sin INTENSE RED, men den falmet veldig fort.
Denne fargen er ca. 20 kr dyrere enn SYOSS sin farge, men den er også myyyye mer holdbar.


Som dere ser kunne jeg også ha trengt en hårklipp. Har seriøst ikke klippet meg siden mars...
Lengden på håret kan jeg leve med, men luggen er plagsomt lang nå.
Jeg skal forresten ha et lite hårprosjekt snart. Hvis jeg ikke ombestemmer meg, igjen.
Stay tuned!


Hadde jeg bare hatt en bart.

Ingen kommentarer: