søndag 16. september 2012

Last night a rocker man saved my life

Hver gang jeg ser dem, kan jeg nesten sverge på at jeg blir litt forelska. Jeg føler jeg rødmer, og blir varm inni meg. De er så råe, der de traver i sine slitte sko (ofte Converse eller Vans) og sine trange bukser. De justerer på ditt og justerer på datt. Tatoveringene deres forteller om livene deres, på et uforståelig språk som kanskje ikke alle vi andre skjønner. Det samme gjelder sangtekstene. Vi forstår ordene, men ikke betydningen. Den ene har større hull i ørene enn den andre, og jeg vurderer seriøst å spørre etter telefonnummeret til frisøren deres. For jeg elsker dem, og vil være en del av deres verden.

Nå må jeg jo bare innrømme at dette kun er en useriøs, forbigående forelskelse, for den eneste jeg sånn helt egentlig er forelska i, er jo Supermannen. Og ham elsker jeg virkelig. ♥

Ingen kommentarer: