onsdag 17. oktober 2012

Up to tha date

Hei alle. Long time no blog. En liten update? Ja, why not.

Begynte å jobbe for Wagner Savoy på City Lade i juni, og der jobber jeg enda. Fantastiske kolleger!
Reiser fremdeles mye frem og tilbake mellom Trondheim og Korgen. Håper vi kan endre på det snart.
Håret mitt er fremdeles rødt, men med en dobbelt så stor sidecut. Vet ikke helt om jeg angrer på det eller ikke.
Jeg vurderer sterkt å gå til gangs hos Guro på H2-skolen og få rosa hår.
Jeg tar ny(e) tatovering(er) om en uke, hos Izzy på Lowlife.
Jeg går mitt andre år på Bybroen VGS, som planlagt.
Jeg plages noe helt sjukt med søvnen. Må seriøst finne en løsning der, altså.
Jeg har kjøpt meg nytt nattbord, fra IKEA, ofc. Og ja, det er hvitt.
Hilde, my best friend, har fått jobb - hurraaa!
Jeg ringer altfor sjelden for å prate med de andre bestevennene mine. UNNSKYLD!
Jeg har begynt på 3T (Trim Trening Trivsel), og har fått satt opp et eget treningsprogram der. Prøver å trene 3 ganger i uken, men det er ikke alltid det lar seg gjøre med jobb, skole og reising.
Jula nærmer seg og jeg må begynne å kjøpe julegaver. Pfff.
Hilde og jeg bruker for tiden den lille fritiden vår på å se Frustrerte Fruer. Vi er nå på sesong 3.
Bruka Design-samlingen min har vokst med et par skåler.
Jeg og Sindre-samboer begynte å se "Madagascar 3" i går. Men vi så "Taken" istedet.
Jeg gleder meg seriøst til å se "Skyfall".
Kjæresten min er best og datteren min er overveldende fantastisk. Need I say more?

Jeg føler jeg er på den litt useriøse siden idag. Jeg vet ikke om noen merker det?
Idag står psykologiprøve og jobb på plana. I morgen er det prøve i 2P (matte) og jobb, og fredag er det historieprøve og trening som kommer til å ta opp dagen. På lørdag er jeg invitert i bursdagsselskap. Vi får se hvordan helga kommer til å go down. Iallefall så gleder jeg meg bare til neste helg, med ny(e) tatovering(er) og kjærestedatterkos. Jeg stemmer for ost og kjeks! Midt oppi dette må jeg forresten skrive en analyse og en fordypning i sosiologi. JADAAA, jeg klarer dette, jeg er jo tross alt Superwoman.

1 kommentar:

Hilde sa...

Dette gjorde lunsjen min litt bedre! Ilupilu.